Seuratoiminnan koulutukset

Koulutusten yleiset peruutusehdot:
Ilmoittautuminen on sitova. Osallistumisen peruminen on tehtävä kirjallisesti. Viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen tehdyistä peruutuksista peritään 50% kurssimaksusta, peruuttamatta jätetystä osallistumismaksu kokonaisuudessaan (poikkeuksena sairastuminen - lääkärintodistus toimitettava). Laskutuslisä 2,50 € / lasku muille kuin PSL:n jäsenseuroille.

HUOM ! Pohjois-Savon Liikunnalla ei ole tapaturmavakuutusta koulutuksiin osallistujille. Jokainen osallistuu koulutukseen omalla vastuullaan.

Pohjois-Savon Kylien ja Pohjois-Savon Liikunnan yhteistyössä toteuttamassa Leader-koulutushankkeessa on keväällä, loppukesällä ja alkusyksyllä tarjolla mielenkiintoisia koulutuksia. Koulutukset ovat osallistujille maksuttomia. Alla olevaa koulutusta klikkaamalla pääset koulutuksen tarkempiin tietoihin ja ilmoittautumaan.

ti 7.5.2019 Tapahtuman luvat, ilmoitukset ja turvallisuus, Juankoski

ma 20.5.2019 Tapahtuman luvat, ilmoitukset ja turvallisuus, Siilinjärvi

to 22.8.2019 Ideoita yhdistyksen varainhankintaan ja rahoitukseen, Tuusniemi

ma 9.9.2019 Koulutusilta: Tila 1 Talkootyö, palkkiot ja kulukorvaukset yhdistystoiminnassa ja Tila 2 Toiminnan tuotteistaminen