Seuratoiminnan koulutukset

Koulutusten yleiset peruutusehdot:
Ilmoittautuminen on sitova. Osallistumisen peruminen on tehtävä kirjallisesti. Viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen tehdyistä peruutuksista peritään 50% kurssimaksusta, peruuttamatta jätetystä osallistumismaksu kokonaisuudessaan (poikkeuksena sairastuminen - lääkärintodistus toimitettava). Laskutuslisä 2,50 € / lasku muille kuin PSL:n jäsenseuroille.

HUOM ! Pohjois-Savon Liikunnalla ei ole tapaturmavakuutusta koulutuksiin osallistujille. Jokainen osallistuu koulutukseen omalla vastuullaan.

Tulevaisuusilta 2:
Yhteistyö ja uuden toiminnan rahoitusmahdollisuudet

Perheiden Liikuntalauantait Kuopio 2018-2019 -hankkeen (ESR) kuopiolaisille yhdistyksille suunnattu Tulevaisuusilta 2 Kuopiossa Original Sokos Hotel Puijonsarvessa ti 29.1.2019 klo 17:30-20.

Illan teemana yhdistysten uuden toiminnan pilotointiin hyödynnettävissä olevat rahoituskanavavat. Rahoitusmahdollisuuksista esittelyssä ainakin KKI-tuki, Seuratuki, säätiörahoitus, Kake-hankerahoitus.

Tilaisuus on osallistujille maksuton. Ilmoittautumaan pääset tästä , voit myös ilmoittautua sähköpostitse/puhelimitse Niina Markkaselle.

Lisätiedot niina.markkanen@pohjois-savonliikunta.fi / 050 322 3971

Leader-hanke "Koulutukset kuntoon - ossoominen mukkaan":
Koulutuskalenteri tammi-helmikuu 2019

Hankkeen koulutukset on kohdennettu ensisijaisesti kaikille Kehittämisyhdistys Kalakukko ry:n toiminta-alueella (=Kaavi, Kuopion maaseutualueet, Rautavaara, Siilinjärvi ja Tuusniemi) toimiville yhdistyksille. Mikäli koulutuksissa on tilaa, niihin voidaan ottaa osallistujia muualtakin Pohjois-Savosta

Lähes kaikki hankkeen toimenpiteet ovat osallistujille maksuttomia, ainoastaan Järjestyksenvalvojakoulutus on maksullinen. Lisätiedot ja ilmoittautuminen niina.markkanen@pohjois-savonliikunta.fi / 050 322 3971 ja voit ilmoittautua myös koulutuksen yhteydessä olevasta linkistä.

Siilinjärvi to 10.1.2019 klo 18-20 Yhdistyksen kotisivut alusta alkaen 1/3 (3 iltaa = 10.1., 17.1. ja 24.1.2019)
Ilmoittautuminen https://www.webropolsurveys.com/S/375CF35F3F874FDE.par

Siilinjärvi tai etänä ti 15.1.2019 klo 17:30-19:00 Miten osallistun etäkoulutukseen Adobe Connectin kautta?
Ilmoittautuminen https://www.webropolsurveys.com/S/2A38F21595911041.par

Etänä ma 21.1.2019 klo 18-20 Yhdistyksen hyvän hallinnon ABC – uusille hallituksen jäsenille
Ilmoittautuminen https://www.webropolsurveys.com/S/648BC0CCDE6C0F84.par

Etänä to 31.1.2019 klo 17:30-19 Miten osallistun etäkoulutukseen Adobe Connectin kautta?
Ilmoittautuminen https://www.webropolsurveys.com/S/64EA20F335035957.par

Vehmasmäki Kuopio la 2.2.2019 klo 10-15 Toimijahankinta, varainhankinta ja järjestötietopalvelu -koulutus
Ilmoittautuminen https://www.webropolsurveys.com/S/C4C12019E5EAA942.par

Rautavaara ke 6.2.2019 klo 17:30-20 Yhdistyksen jäsenrekisteri ja tietosuoja -koulutus